ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

تیستر‌های غذا چه بلایی بر سر ذائقه ما می‌آورند؟ | این بمب‌ها شما را می‌ترکاند!

  • کد خبر: ۹۲۴۱۸
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
تیستر‌های غذا چه بلایی بر سر ذائقه ما می‌آورند؟ | این بمب‌ها شما را می‌ترکاند!
بازار بزک شده می‌تواند مخلوط کالباس و پنیر پیتزای درجه سوم و سوسیس و تفاله سویا و چربی و هزار چیز دیگر را طوری باهم مخلوط کند که انگار چه اکسیری کشف شده است. بعدش هم آن قدر ورجه ورجه می‌کنند و نمک می‌ریزند که دست آخر خیلی از ما را ترغیب می‌کنند باید این «بمب» را دست کم یک بار بخوریم؛

گروه جامعه | شهرآرانیوز؛ هیچ وقت مثل حالا چربی‌ها نتوانسته اند مثل بختک بیفتند به جان ما؛ چربی‌های هوس انگیزی که حالا به شکل وشمایل متفاوتی توسط بلاگر‌های غذا در فضای مجازی چنان رنگ ولعاب گرفته اند و خوش مزه دیده می‌شوند که دل هر موجود زنده‌ای را هزارتکه می‌کنند. ولی این واقعیت به اصطلاح تیستر‌های غذاست. از آن طرف، بازار بزک کردن را خیلی خوب بلد است. مشتری هایش را هم خوب می‌شناسد. نقاشی کردن و تزیین را آن قدر خوب یاد گرفته است که می‌تواند نه فقط گنجشک که یک گراز وحشی را هم به عنوان قناری زیبا به مشتری بفروشد.

بازار بزک شده می‌تواند مخلوط کالباس و پنیر پیتزای درجه سوم و سوسیس و تفاله سویا و چربی و هزار چیز دیگر را طوری باهم مخلوط کند که انگار چه اکسیری کشف شده است. بعدش هم آن قدر ورجه ورجه می‌کنند و نمک می‌ریزند که دست آخر خیلی از ما را ترغیب می‌کنند باید این «بمب» را دست کم یک بار بخوریم؛ بمبی که می‌تواند به راحتی همه ما را به کشتن بدهد. البته تاخت وتاز این تزیینات فقط مختص این بمب‌ها نیست.

بزک بازار غذا‌های ساده و رعیتی را هم هدف قرار داده و توانسته است با لعاب بسیار مثلا آب دوغ خیار را به شکلی عرضه کند و به نمایش بگذارد که شما حس کنید دارید ماهیچه می‌خورید با برنج ایرانی! البته در مثل مناقشه نیست و قیمت ماهیچه هم با آب دوغ خیار فرق می‌کند، ولی شما می‌توانید با ۵۰ هزار تومان ۲ سیخ کوبیده زعفرانی با گوشت کیلویی ۱۶۰ هزارتومانی بخورید. با این حال معلوم نیست غذایی که طرز تهیه آن بسیار راحت و کم هزینه است، چگونه به یکی از گران‌ترین غذا‌های رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها تبدیل شده است.

سایت خبری «تجارت نیوز» چند وقت پیش در این باره نوشته است: «چند فروشگاه آنلاین آب دوغ خیار را در اندازه بسیار کوچک (فینگر فود) تهیه می‌کنند. به طور مثال در یک سایت فروش غذا یک سینی آب دوغ خیار حاوی ۱۰عدد ظرف کوچک (معادل یک کاسه) از آن را به قیمت ۴۲۹هزار تومان می‌فروشند.» از آن طرف، فروش آب دوغ خیار در اپلیکیشن‌ها و کسب وکار‌های اینترنتی باعث شده است که فروشگاه‌های آنلاین سود خوبی از فروش آن به دست بیاورند. البته گران شدن ۷۰ درصدی قیمت لبنیات هم در این موضوع بی تأثیر نیست. حالا باید دید با افزایش قیمت غذا‌های گوشتی و خورشتی، سیب زمینی آب پز، ساندویچ نان وپنیر وسبزی و دیگر غذا‌های حاضری و سبک به چه شکلی تزیین و با چه قیمتی به فروش می‌رسند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->